6 månader

2010-09-23 @ 21:51:39

Det sägs att tiden går snabbt när man har roligt och jag måste hålla med om det. Har varit tillsammans med älsklingen i 6 månader nu och jag är så glad och lycklig att jag har honom.

Nu har vi bott här i Eskilstuna i 1 vecka och vi trivs jätte bra här. Lägenheten är super bra och mysig och vi har nära till allting. Vi har ICA precis utanför porten och tågstation och stan är bara några minuters gå väg bort.

Idag så har vi inte gjort så mycket, tagit upp dom sista sakerna ur flyttkartongerna så det känns skönt att vi äntligen är klar med det. Sen så gick jag och handlade så att vi kunde äta tacos till middag. Sen så har vi tänt en massa ljus och sett på tv :)

Ska snart gå och lägga mig nu eftersom imorgon klockan 07.30 kommer Line hit för att vara med oss i några timmar :) Bea och Marcus ska nämligen på ultraljud och sen så har Bea skola. Så då ska Line få vara här och busa med oss istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-