Tisdag

2010-10-19 @ 19:01:25
Idag så har lilla Line varit här och hälsat på mig och Kim. Hon kom vid 13.15 tiden och var redo för att busa :)
Under tiden så gjorde Kim egna köttbullar som vart jätte goda, blev faktiskt fårvånad att han kunde göra köttbullarna alldeles själv eftersom det var hans första gång :)
Sen så kom Bea strax efter 15.00 och då började jag med potatisen så att vi kunde äta mat tillsammans. Dom for hem vid 17.00 tiden och då hoppade jag in i duschen.
Och nu så har Kim installerat våran digitalbox som vi har skaffat oss. det var ett riktigt bra erbjudande så man tjänade på att ta det.
Så nu har vi i princip alla tv kanaler här hemma i 3 månader. Så man vet vad man har att göra under dom här månaderna :D
Måste bara berätta att i söndags när jag och Kim följde med fam. Hjort och handlade på Willys så hade det kommit in julmust!! :D Hahaha var bara tvungen att köpa 1 flaska, och gud vilka jul känslor jag fick när jag drack det första glaset.
Längtar förövrigt grymt mycket till julen och alla förberedelser innan själva julafton. Att få klä granen, lyssna på julmusik, äta gott och handla julklappar :) Och det är så mysigt när hela familjen är samlad och alla är så glada.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Blä för julmust men JAA för julen :)

2010-10-19 @ 22:32:54

Postat av: sabina

det var från mig :P

2010-10-19 @ 22:33:29

Postat av: Liza

vad säger du Sabina?! Julmust är ju skit gott :D

2010-10-20 @ 11:25:18

Postat av: sabbbii

Näää :( :P

2010-11-02 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-