Pizza

2010-10-31 @ 17:28:16
Nu är Kim och köper pizza, inte lätt att ha en gravid sambo ibland, haha :)
Idag så åt vi en sen frukost innan Kim skulle fara och träna. Medans han tränade så stökade jag bort lite här hemma och sen så gick jag på stan.
Hittade 2 jätte fina ljuslyktor på indiska så dom fick följa med hem. Sen så köpte jag även en ny foundation eftersom min bara spårlöst försvann när jag var hemma sist.
Hon som hjälpte mig inne på Kicks var super duktig och snäll. Det slutade med att jag fick en mini sminkning och massa gratis prover och en foundation med mig hem. Så jag var väldigt nöjd när jag gick hem.
Imorgon så ska Kim jobba igen så jag ska skriva lite på mitt skolarbete.
Ikväll så ska jag se ensam mamma söker och sen så ska vi nog se på Beck filmen som går på 4:an.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-