En bra fredag!

2010-09-24 @ 23:14:25
Imorse så plingade Line på dörren klockan 07.30 och var redo för lite bus. Det var så roligt att få rå om henne idag :) det har inte hänt ofta pga att vi har bott så långt ifrån varandra men idag så fick vi äntligen busa hela dagen. Sen vid 18.00 tiden så åt jag,Kim,Bea,Marcus och Line middag som Marcus hade lagat, pasta carbonara, som var jätte gott :) Sen så for vi till Bea och Marcus lägenhet för att Kim och Marcus skulle spela tvspel, men jag och Bea fick se på idol och det var ju huvudsaken.
Nu ska jag hoppa i säng, känner mig rätt så trött efter den här fartfyllda dagen!

Kommentarer

Postat av: Bea

Jag fattar inte att du orkade vara vaken så länge... :) Puss

2010-09-25 @ 19:04:40
URL: http://linesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-