Onsdag

2010-11-03 @ 12:57:40
Idag så ska jag hämta Line på förskolan klockan 15.00. Bea är i Västerås till 17.30 och Marcus jobbar lunch så han är också hemma runt den tiden.
Det ska bli roligt att få träffa lill gumman igen, var länge sen nu!
Sen så ska jag och Bea försöka få Marcus att köpa semlor till oss, är riktigt sugen på det nu! :)
Annars har det inte hänt så mycket här i Eskilstuna, dagarna bara flyger förbi och man hinner inte riktigt med. Har iallafall börjat skriva en önskelista på saker jag önskar mig till jul. Lika bra att göra det i tid så att mamma blir nöjd och glad över att få den.

Kommentarer

Postat av: Marie

Det tackar jag för, bra gjort gumman!

Har varit i San Agustin, S&S hade inget tålamod alls att vara där. Hotellet och poolen drar mycket mer;)

Hälsa Kim!

P&K♥

2010-11-03 @ 14:33:02
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-