Tvätta

2010-10-24 @ 13:38:11
Håller på att tvättar just nu men är snart klar. Är alltid skönt efter man har tvättat men det är ändå alltid lika jobbigt innan man har fått göra bort det.
Sen så ska jag förmodligen till familjen Hjort för att baka lite lussebullar :D Visst att det är lite tidigt men dom är ju så goda så varför ska man bara få njuta av dom en kort tid?
Sen imorgon så ska vi äntligen på ultraljud! :D Det har man gått och väntat på en väldigt lång tid så det ska bli jätte roligt att äntligen få göra det.
Senare imorgon så ska Kims mamma och pappa komma hit på en snabb visit. Dom skulle skrota deras bil i sthlm så då skulle dom passa på och komma förbi och se hur vi har fått det här i lägenheten.
Det har blivit ganska mycket besök nu under en tid. För till helgen så ska även Kims kompis och hans flickvän komma hit och hälsa på.
Men det är bara roligt med besök men det skulle ha varit roligt om det är jag som skulle få besök istället :) Men det dröjer nog ett tag eftersom mamma och pappa är utomlands just nu så dom kommer nog efter jul någon gång för att hälsa på.
Nä nu ska jag strax hämta den sista tvätten.
Hoppas att alla får en bra söndag!

Kommentarer

Postat av: Saga

ja,jag är också utomlands ;)

2010-10-26 @ 12:09:18
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-