Jobb

2010-09-27 @ 12:54:15
Har precis skickat in en jobbansökan till ett demensboende här i Eskilstuna. Hade missat den annonsen totalt på af så det var tur att jag har en sån snäll mamma som tipsade mig om det här jobbet.
Jag hoppas verkligen att jag iallafall får komma på en jobbintervju. så nu är det bara att hålla tummarna!
Jobbet startar den 15 oktober så det är inte länge dit om man skulle ha en sån tur att man får jobbet.

Idag ska Bea och Line komma hit :) Blir kanske att vi går ner på stan och strosar runt lite. Skulle ha varit bra om jag skulle ha fått fara förbi biblioteket för jag har en bok där som jag skulle behöva till kursen jag läser nu.

Kommentarer

Postat av: Marie

Bra att du såg mailet!

Skulle skicka ett sms men glömde bort det.

Älskar dig

Puss&Kram

2010-09-27 @ 17:40:31
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-