Shoppat

2010-10-09 @ 18:45:57
Idag så blev jag och Kim bjuden på lunch hos fam. Hjort. Det blev kyckling och potatis, super gott!
Sen for Kim för att han skulle möta Lars som är här nu och hälsar på.
Jag stannade kvar och sen så for vi vidare till Tuna park. Där hittade jag faktiskt lite kläder. Köpte en liten finare klänning som jag kan ha på tex julafton. Sen så köpte jag mamma leggings och ett par mamma mjukisbyxor. Mjukisbyxorna måste nog vara bland dom skönaste byxorna som jag har haft, otroligt mjuka så dom kommer att användas ofta!
Nu har vi nyss ätit middag som Lars och Kim har gjort. Så det har varit en riktig lyxig dag idag och blivit bjuden på både lunch och middag.
Nu sitter dom och spelar tv-spel och dom ska snart gå ner på Olearys för att se på hockey och dricka öl.
Så ikväll ska jag tända ljus och se på något bra på tv och äta gott.
Blir nog en tidig kväll eftersom vi ska på underbara barn mässan imorgon som börjar klockan 10.00. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-