Lista

2010-09-26 @ 18:59:25
1. När gick du upp idag?
Vaknade 09.30 men gick upp 10.30

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio
Shutter Island tror jag

4. Favorit-TV- program?
Halv åtta hos mig!

5. Vad åt du till frukost?
Aprikos kräm och te

6. Vad är ditt andranamn?
Irenè Johansdotter

7. Din favoritmat?
All mat älskar jag nu förtiden, men det godaste är nog Marcus biffar,mos och sås :)

8. Vilken mat gillar du inte?
Långkorv,svamp,skaldjur

9. Favoritchips?
Grillchips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte på CD längre, utan det är spotify och mp3 som gäller

11. Vilken bil kör du?
Ingen

12. Favoritmacka?
Baguette med skinka,ost,tomat och gurka

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Dom som tror att dom är bättre än alla andra

14. Vilka är dina favoritkläder?
Just nu mysbyxor och ett linne, eftersom jag kan knappt ha några andra kläder,haha

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Bora bora!

16. Favoritklädmärke?
H&M har bra och billiga kläder

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Ingen aning faktiskt.

18. Favorittid på dagen?
Runt 13.00 tiden. då har man kommit igång med dagen och är pigg

19. Var är du född?
Örnsköldsvik

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll,hockey och wrestling

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola!

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla helt klart

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, klarar inte av att någon tar mig på fötterna

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nä det tror jag inte, alla vet ju redan att jag är gravid :)

26. Vad ville du bli när du var liten?
Kom inte ihåg vad jag ville bli när jag var liten, men nu skulle jag vilja bli barnmorska eller socionom

27. Bästa barndomsminnet?
Alla semestrar som familjen var på

28. Varit i Afrika ?
Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
haha nä

30. Varit med om en bilolycka?
Nope

31. Favoritdag i veckan?
Fredag

32. Favoritrestaurant?
Vet inte

33. Favoritblommor?
Rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Burger King

35. Äger du en cykel?
Ja

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
H&M :D

37. Läggdags?
runt 23.00-24.00

38. Senaste personen du delade en middag med?
Kim :)

39. Vad lyssnar du till just nu?
Lyssnar på spotify och nyss var det låten airplanes

40. Favorit färg?
Svart

41. Hur många tatueringar har du?
4 st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-