Lugn dag

2010-10-06 @ 22:25:18
Idag så har det varit en väldigt lugn och skön dag. Har inte känt mig riktigt 100 så då har det varit skönt att inte göra så mycket. Men jag har iallafall skrivit klart mitt skolarbete för denna vecka och sen så har jag varit och handlat och lagat mat.
Sen ikväll så har jag sett på grey´s anatomy. Har som kommit hur den serien på slutet, men nu lyckades jag se ett program och det är fortfarande lite bra som det brukade vara. Så nu blir det att bänka sig framför tv:en varje onsdag klockan 21.00
Imorgon så kommer Kims storasyster hit och hälsar på! Då blir det rekryteringsmässan och sen så ska vi väl visa hon runt här i Eskilstuna lite grann. Så det ska bli roligt med lite besök här!


Och här så har vi nytillskottet i familjen :D
Rebecca och Andreas underbara lilla son! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

-